Χώρα Αγιά

Τέλος και στην αγωνία των μαθητών των Λυκείων της Αγιάς / Λίγες οι υψηλές βαθμολογίες, πολλές όμως οι ελπίδες για εισαγωγή στα Πανεπιστήμια

Τέλος και στην αγωνία των μαθητών των Λυκείων της Αγιάς / Λίγες οι υψηλές βαθμολογίες, πολλές όμως οι ελπίδες για εισαγωγή στα Πανεπιστήμια με την διαφαινόμενη πτώση βάσεων


“Χώρα Αγιά”


Τέλος και στην αγωνία των μαθητών των Λυκείων της Αγιάς, του Γενικού – Ενιαίου και του Επαγγελματικού, μετά την ανακοίνωση από το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού των βαθμών τους στα μαθήματα των Πανελλαδικών εξετάσεων.

Οι μαθητές φαίνεται να δυσκολεύτηκαν αρκετά φέτος σε μαθήματα όπως η Ιστορία, τα Μαθηματικά, η Φυσική και η Έκθεση, με αποτέλεσμα να μην έχουμε υψηλούς μέσους όρους. Για τους περισσότερους οι βαθμοί ήταν τέτοιοι που η αγωνία τους για το αν και που θα εισαχθούν σε κάποια Σχολή θα συνεχιστεί ως τα τέλη Ιουλίου όταν θα ανακοινωθούν οι βάσεις εισαγωγής στα Πανεπιστήμια.

Από το ΓΕΛ πολύ καλά τα κατάφεραν οι Γεώργιος Καραφέριας και Κωνσταντίνος Παρλάντζας, ο οποίος έδινε για δεύτερη φορά. Ο πρώτος, στη θετική κατεύθυνση είχε μέσο όρο 17.600 μόρια. Οι βαθμοί του ήταν 18,7 στα Μαθηματικά και στη Χημεία, 16,6 στη Φυσική και 16,4 στην Νεοελληνική Γλώσσα. Ο δεύτερος συγκέντρωσε 17.340 μόρια στην κατεύθυνση Οικονομίας – Πληροφορικής με 20 στην Πληροφορική, 19,4 ΑΟΘ, 15,4 Μαθηματικά και 12 στην Νεοελληνική Γλώσσα.

Καραφέριας Γεώργιος
Παρλάντζας Κωνσταντίνος

Η διευθύντρια του Γενικού Λυκείου, Βικτώρια Δημητρίου, σε επικοινωνία μας μαζί της, δήλωσε «Με την ανακοίνωση των βαθμολογιών των μαθητών μας, που διαγωνίστηκαν στις Πανελλαδικές εξετάσεις, κλείνει μια πολύ δύσκολη γι’ αυτά τα παιδιά χρονιά. Μια χρονιά που ξεκίνησε με τα καταστροφικά περάσματα των κακοκαιριών Daniel και Elias που έφεραν πολλά προβλήματα. Οι μαθητές βρέθηκαν αντιμέτωποι με μεγάλη καθυστέρηση στην έναρξη των μαθημάτων, με δυσκολίες στις μετακινήσεις των ιδίων αλλά και των καθηγητών, μην ξεχνάμε άλλωστε ότι για πολλές ημέρες η Αγιά ήταν αποκλεισμένη από παντού λόγω των πλημμυρών. Βρέθηκαν αντιμέτωποι με σοβαρότατα προβλήματα, και εδώ είναι το σημαντικότερο, που αντιμετώπιζαν οι ίδιες οι οικογένειές τους που έβλεπαν τα χωράφια τους και τις παραγωγές τους βυθισμένα στο νερό. Όλη αυτή η κατάσταση λειτούργησε αποπροσανατολιστικά στον στόχο που είχαν θέσει εξαρχής για συνεχή και απρόσκοπτη μελέτη. Παρόλα αυτά, παρ’ όλες τις αντίξοες συνθήκες, τα παιδιά προσπάθησαν, έκαναν ότι μπορούσαν, κι εμείς σαν καθηγητές σταθήκαμε πλάι τους καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς. Τα συγχαίρουμε θερμά για τις βαθμολογίες τους και αν και για κάποιους – κάποιες δεν ήταν ανάλογες των προσδοκιών τους, πιστεύουμε ότι πολλοί εκ των μαθητών, μαθητριών μας, θα περάσουν εν τέλει σε Σχολές της αρεσκείας τους, αφού αναμένεται πτώση των βάσεων. Εμείς, σαν Σύλλογος Διδασκόντων, τους ζητάμε να αγωνίζονται, να δίνουν με ενθουσιασμό κάθε μάχη στη ζωή τους και να εισπράττουν τις εμπειρίες των αγώνων τους. Ευχόμαστε σε όλους να επιτύχουν τους στόχους που είχαν θέσει. Ακόμη κι αυτό να μην συμβεί, τους υπενθυμίζουμε ότι η ζωή δεν τελειώνει εδώ, συνεχίζεται και είναι γεμάτη ευκαιρίες».

Από την πλευρά του Δήμου Αγιάς, η αντιδήμαρχος Παιδείας, Αθλητισμού, Νεολαίας, Εθελοντισμού και Πολιτισμού, Γεωργία Ποτούλα, δήλωσε:

«Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος η σκέψη όλων μας αυτήν την ημέρα είναι στα παιδιά μας, στα παιδιά της Αγιάς που είναι και το μέλλον αυτού του τόπου. Στα παιδιά που διαγωνίστηκαν στις Πανελλαδικές εξετάσεις με όνειρα και ελπίδες. Στα παιδιά της περιοχής μας που, ειδικά φέτος, πέρασαν πάρα πολύ δύσκολες στιγμές – κάποια περνάν ακόμη – με τις συνέπειες που είχαν στην καθημερινότητα των οικογενειών τους οι καταστροφικές πλημμύρες του περασμένου Φθινοπώρου. Η ικανοποίησή μας είναι ότι δεν το έβαλαν κάτω, αγωνίστηκαν και δώσανε τον καλύτερό τους εαυτό, προκειμένου να εισαχθούν στις σχολές της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης της χώρας μας. Να θυμίσω ότι η συμμετοχή στις Πανελλαδικές εξετάσεις αποτελεί την πρώτη σημαντική μάχη στο στίβο της ζωής, αλλά όχι την τελευταία. Εύχομαι με την ανακοίνωση των βάσεων τον επόμενο μήνα, ο καθένας, η καθεμία, να εισαχθεί στη Σχολή που επιθυμεί».

Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
Email