Μήπως η διαγράμμιση Αγιοκάμπου – Βελίκας τελικά δημιουργεί περισσότερα προβλήματα από αυτά που θέλει να αποφύγει;
“Χώρα Αγιά”
Ανακοίνωση εξέδωσε ο Δήμος Αγιάς στις 24 Ιουλίου ενημερώνοντας τους πολίτες ότι για το 10ήμερο ως τις 4 Αυγούστου από τις 00:00 έως 06:00 το πρωί θα πραγματοποιούνται εργασίες διαγράμμισης, τόσο των διαβάσεων, όσο και των λοιπών οριογραμμών του οδοστρώματος, στον κεντρικό παραλιακό δρόμο, που συνδέει τους οικισμούς Αγιοκάμπου, Κάτω Σωτηρίτσας και Βελίκας.
Πράγματι, οι εργασίες βρίσκονται σε εξέλιξη, αλλά αυτό που έχει προκαλέσει εντύπωση είναι ο τύπος της διαγράμμισης που έχει ήδη σχηματιστεί από την αρμόδια υπηρεσία ως κεντρική οριογραμμή και αυτός είναι συνεχόμενη σχεδόν γραμμή από τον Αγιόκαμπο (περιοχή Σκιαθάς – λιμάνι) ως το τέρμα της Βελίκας (βραχάκια).
Με άλλα λόγια, κανείς κινούμενος από Αγιόκαμπο προς Βελίκα δεν μπορεί να στρίψει προς το σπίτι του (αριστερά δηλαδή μέσα στους οικισμούς) χωρίς να παρανομήσει, πλην των τεσσάρων μοναδικών σημείων στα οποία σε όλο αυτό το μήκος των περίπου 10 χιλιομέτρων η συνεχόμενη γραμμή γίνεται διακεκομμένη, ήτοι στο ξενοδοχείο Φαλίδη «Golden Beach» στον Αγιόκαμπο, στο κεντρικό περίπτερο Αγιοκάμπου, στην διασταύρωση Αγιοκάμπου – Σωτηρίτσας δίπλα στα camping «Αιγέας» και στη Βελίκα στη διασταύρωση προς τον Ιερό Ναό Μεταμορφώσεως του Σωτήρος.
Αυτό που αναρωτιούνται όλοι είναι πως θα μπαίνουνε στα σπίτια τους χωρίς τον κίνδυνο να δεχτούνε κλήση από την Αστυνομία. Το πλέον παράξενο είναι ότι ούτε το ασθενοφόρο ή κάποιος που θέλει να στρίψει αριστερά προς το Αγροτικό Ιατρείο Σωτηρίτσας μπορεί να το κάνει χωρίς – επαναλαμβάνουμε – να παρανομήσει.
Τα ίδια ισχύουν και για κάποιον που έχει το αυτοκίνητό του στην παραλία και θέλει να φύγει προς Λάρισα. Απαγορεύεται ουσιαστικά να εισέλθει στην δεξιά λωρίδα κυκλοφορίας για να πάει προς Λάρισα. Αντιθέτως, πρέπει ή να στρίψει στα τέσσερα ανωτέρω σημεία ή να επιστρέψει στην Λάρισα από τα Τέμπη, αν φυσικά θέλει να είναι νόμιμος.
Η μονή συνεχής γραμμή, λέει ο Νόμος, απαγορεύει την με οποιονδήποτε τρόπο υπέρβασή της για κίνηση στο αντίθετο ρεύμα. Όπου υπάρχει, δηλαδή, απαγορεύεται απολύτως και η αριστερή στροφή π.χ. για κίνηση προς πρατήρια βενζίνης στο αντίθετο ρεύμα της οδού.
Μήπως, θα πρέπει να επανεξεταστεί το θέμα της συνεχόμενης κεντρικής οριογραμμής;
Αντιλαμβανόμαστε ότι ίσως έγινε για να αποκλειστούν προσπεράσεις, αλλά ακόμη κι αυτό δεν είναι δίκαιο για κάποιον που επί 10 χιλιόμετρα θα πρέπει να ακολουθεί ένα μηχανάκι ή ένα τρακτέρ που κινείται με 30 χιλιόμετρα…